Aangekomen in Lima! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anoek Mooren - WaarBenJij.nu Aangekomen in Lima! - Reisverslag uit Lima, Peru van Anoek Mooren - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Lima!

Blijf op de hoogte en volg Anoek

11 Februari 2014 | Peru, Lima

Zo, daar zitten we dan. Wat een dag.. Afscheid nemen thuis, dan vrolijk op weg naar schiphol, file, file en nog eens file. Daarna kwam het moeilijkste moment.. Afscheid nemen op schiphol van Ralph. Ik had al mijn tranen bewaard voor dit moment en dat heb ik geweten ook! Wat een ramp..

Heel gek om 13 uur in een vliegtuig te zitten zonder dat je iemand hebt om mee te praten. Gelukkig had ik de stewardess nog. Naast mij zat een chinese jongen die ik echt niet kon verstaan. Ik heb me moeten vermaken met wat tijdschriften en films.. Ook goed, de tijd gaat vanzelf voorbij!

Gelukkig was alles goed geregeld en ben ik netjes opgehaald op het vlieveld. Wat een mensen massa! Ik denk dat ik wel 100 bordjes zag, allemaal met verschillende namen. Uiteindelijk mijn chaffeur gevonden en die heeft me netjes naar het hostel gebracht.

Op mijn kamer heb ik geen wifi, dus zit even lekken op de bank bij de receptie. Net wat gedronken met een ouder nederlands stel dat ook bij mij in het vliegtuig zat.

Kamer ziet er super netjes uit! Maar wat is het warm. Geen airco, ramen mogen niet open ivm de malaria muggen, dus dat word een beetje afzien ben ik bang!
Maar mij hoor je niet klagen.. Ik ben al lang blij dat ik dat vliegtuig uit ben en eindelijk aan het avontuur kan gaan beginnen!

  • 11 Februari 2014 - 07:18

    Marlin:

    Hoi noek,

    Wat fijn om te horen dat de reis goed is gegaan!
    En denk maar zo.. Het ergste heb je nu achter de rug!
    Inderdaad nu kan je avontuur gaan beginnen.. Geniet ervan!!

    Xx Marlin

  • 11 Februari 2014 - 07:26

    Eef:

    Anoekske!!!
    Nu is t echt!!!
    Genieten, alles bewust meemaken!
    Je doet t voor jezelf..
    Veel plezier

    Kus eef

  • 11 Februari 2014 - 08:16

    Petra:

    Je bent er!!! Geniet elke minuut en die hitte is bmaar bijzaak hèhè!

  • 11 Februari 2014 - 08:32

    Astrid:

    Super leuk zo'n verslagje! Zijn we toch een beetje bij je!!
    Genieten nu!! xxx

    Astrid

  • 11 Februari 2014 - 08:43

    Frank.NL:

    Zet 'm op mupke!!!

  • 11 Februari 2014 - 08:45

    Neeltje:

    Hey Anoek,

    Heb me ook aangemeld voor de site!
    Ik vind je een dappere dodo!!
    Geniet van je enorme avontuur...

    X Neeltje

  • 11 Februari 2014 - 08:50

    Wieke:

    Veel plezier!! Je bent veilig aangekomen gelukkig!
    Liefs Wieke.

  • 11 Februari 2014 - 08:57

    Hille:

    Hoi anoek, fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Schiphol is de hele dag nog afgesloten geweest ivm een overstroming hihihaha. Wel leuk deze verslagjes. Geniet lekker en tot snel. Groetjes hille en tico.

  • 11 Februari 2014 - 09:26

    Sandros:

    Ook ik ga je volgen.....succes!

  • 11 Februari 2014 - 09:59

    Inge:

    Hey Anoek,

    Eindelijk is het echt daar... Je trip is begonnen! Je droom is werkelijkheid geworden! Geniet ervan! Ik ga je volgen!

    Groetjes Inge

  • 11 Februari 2014 - 11:17

    Evi:

    Het ergste heb je gehad en het mooiste gaat beginnen!
    Wat wil je nog meer!?
    En nu genieten!

    x-je van je zusje.

  • 11 Februari 2014 - 17:03

    Elke:


    Gelukkig ben je via de lucht weer veilig met beide benen op de grond beland. Hoop dat je even aan het klimaat mag wennen en aan je nieuwe avontuur kunt beginnen. Veel succes en tot een volgende keer.
    Een lieve groet ook van Oma Nelly,
    Elke.

  • 11 Februari 2014 - 18:06

    Nele:

    Wauw super Anouk!
    Heel veel suc6 ginder! Ben razend benieuwd naar je volgende verslagjes!

  • 11 Februari 2014 - 18:35

    Ilonka Van Teeffelen:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en nu maar genieten !!!

  • 11 Februari 2014 - 19:35

    Buuf:

    Hee Anoek,

    Fijn dat je veilig geland bent, na zo een overstroming en een gezellige conversatie in het chinees!!
    maandagavond even naar de nieuwe bank gaan kijken , zaten we weer met het zelfde ochtendgroepje , oh nee maar zonder jou!!!
    Geniet van deze andere wereld , hoop dat je went aan de warmte, zweten........

  • 11 Februari 2014 - 23:16

    Ellen:

    Hey Anoek,

    Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan :) je avontuur is nu echt begonnen.........geweldig!
    Veel succes !
    Groetekus

  • 12 Februari 2014 - 00:40

    Marga Wijman:

    Lieve Anouk Geniet blijf je volgen fijn dat je goede reis hebt gehad !! Xx

  • 12 Februari 2014 - 04:16

    Marita:

    Lekker bezig meid! Maak je geen zorgen! In cusco is het een stuk kouder;)! Tot snel! X

  • 12 Februari 2014 - 10:42

    Linda:

    Wat fijn om te lezen dat je de mega gezellige vlucht hebt overleefd! Ik ben benieuwd naar je verhalen oenkie! Ik kijk al uit naar je volgende verslagje! Veel plezier de komende tijd!! Ik mis jeeee!! xxxx!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Hallo allemaal, Op deze manier kunnen jullie al mijn avonturen meemaken! Als je je inschrijft in de mailinglijst, zul je geregeld een mail krijgen dat ik een nieuw verhaal heb geschreven. Eindelijk ga ik dan doen wat ik al zo lang een keer wil meemaken, namelijk voor langere tijd naar het buitenland! Hoe gaaf is het om dit te combineren met het leren van een nieuwe taal (Spaans) en het doen van vrijwilligerswerk. Natuurlijk ga ik ook nog een paar weken met de rugzak op mijn rug de bezienswaardigheden van o.a. Peru en Bolivia (Misschien ook Chili) bewonderen. Vervolgens zal ik naar Miami vliegen om daar nog lekker 2 weken bij te komen met Ralph. Vooruitzichten zijn dus prima! Zon, nieuwe cultuur, nieuwe taal leren, genieten, backpacken, cruise naar de Bahama's en zo kan ik nog wel even doorgaan.. Iedereen alvast bedankt voor zijn/haar interesse en we zien elkaar weer in het voorjaar (11 mei landen we weer op Schiphol)! Tot dan! xx

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 9483

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 11 Mei 2014

Peru

Landen bezocht: